Search This Blog

Tuesday 12 March 2013

08.47

Min kompis frågade precis om min adress och när man märker att man inte lyckats memorera någon av ens två senaste adresser så vet man att man har flyttat för mycket. Har börjar brevväxla med några i Kanada vilket känns väldigt kul och spännande och nostalgiskt då det var något jag sysselsatte mig med på tok för mycket när jag var liten. Minst fyra brev i veckan skickades nog iväg ett tag... Och så skulle man skicka med ett bokmärke eller luktsudd eller godis... Those were the days. Nu är det ganska illa med det. Kan inte komma på senast jag fick ett bokmärke med posten. Suck
Igår hängde vi på mejeriet för andra kvällen i rad, börjar bli vårt nya ställe. Nä skoja men det har varit kul att vara lite "kulturell" och träffa fint folk, b.la Matilda. Bokade även in 15 körlektioner på Tuna Trafikskola så det ska man ha creds för. Det prjoketet tar verkligen emot.
 Idag är planen att träffa Stina som är nyanländ från jagvetinteensvart. Alltid spännande att höra om hennes fashion äventyr ute i världen. Det är fortfarande lika overkligt som det var innan. Man vänjer sig nog inte med att ens kompis bär Prada i Paris nuförtiden.
HEJHEJ

No comments:

Post a Comment