Search This Blog

Thursday 14 March 2013

There is a light that never goes out

Sitter och lyssnar på The Smiths och målar naglarna trots att det inte är en sån dag idag egentligen. Åt en god lång frukost och taggar nu Campus Helsingborg med Stina om några timmar. Vi gör en heldagsutflykt av det och tourar Helsingborg och äter matsäck som vi varit så duktiga med att ordna. Igår körde jag bil på körskolan och pappa följde med, satt och chillade i baksätet medan Sandra gick igenom växlarn och sånt med mig. Är så glad att jag bytte lärare! Spinning med pappa sen och spenderade nästan resten av hela dagen på biblioteket med Stinsen. Det är vår nya grej eftersom att ingen av oss har någon skola att gå till eller jobb så tar vi tag i våra liv där. Hoppas att jag och Matilda kan ses där också eftersom att jag vet att hon också är där ofta och flitigt jobbar med alla tusen saker de har i skolan.Träffade Linda en kortis också och fick en himla massa fina kläder vilket pretty much gjorde min dag! Hon är FÖR snäll. Favoplagget är jeansjackan, omgerd.
Åt även middag hos mamma och pappa. Vi gjorde någon marockansk gryta som blev awesome!Jag och Elsa tog en paus från vårt hurtiga matlagande och bestämde oss båda för att hälsa på föräldrarna. Sen plockade jag upp min högskoleprovsbok hos Christoffer, eller det är hans,  jag ska bara låna den.
Bra dag! Hejhej

No comments:

Post a Comment