Search This Blog

Monday 4 March 2013

11.11 make a wish

Sitter på coffee point och önskar att den här svenska uppsats som jag hållit på med hur länge som heeelst nu hade varit klar. Datorn står brummande och urladdad och jag vet inte vad jag ska göra med den. När händer det här?!
Internetet här är inge vidare heller men hamnade här pga bibliotekets dumma öppettider, jag menar vem är inte ready to go klockan 9 en måndags morgon?! Så jag fick gå hit istället..Det är ganska bra här med.
Känner mig rätt utvilad trots att jag inte sov mycket igår natt( skypeade med Tiffany hela natten)
Var så himla trött igår. Märkte just hur trött jag var när jag blev upplyst om att jag gått in på herrtoan på bensinstationen när min bror som stod vid en pissoar hojtar till förskräckt. Awks
Ser fram emot lunchsnyltning på Spyken om en timme, magen kurrar. Efter det ska vi ha pragmöte nåra stycken för jag har nästan helt säkert bestämt mig för att hänka till Prag i Maj. Woooo

No comments:

Post a Comment