Search This Blog

Wednesday 27 March 2013

13.10

Inget mer ursäktandes. Det var väl det jag och Nora kom fram till igår kväll så inte ursäkta för att jag inte skrivit här på senaste tiden. Man får prioritera i livet och prioritera sig själv framförallt ( betyder inte att man ska skita i alla andra). Stockholm var jättetrevligt och saker och ting är precis som de alltid varit mellan mig och bästa barndomsbästisen Bell. Nu är jag tillbaka till vardagsrutinerna i Lund som för tillfället utgörs av högskoleprovet, Gerdhallen, körskola och övningsköra med pappa. DET ÄR SÅ GRYMT många roliga saker att se fram emot nu förtiden. Fixade en ny count down app igår bara för det! Oh and btw! Jag ansökte till olika universitet och högskolor igår! Ett steg närmare ett nytt kapitel!
Här sitter jag och pluggar

No comments:

Post a Comment