Search This Blog

Wednesday 6 February 2013

09.30

 Lyssnar på min nya spotifylista " commuting"--- >commuting
  ( nej jag commutar inte) och skiver mail till German, haha jag vet, jag pratade ju med honom igårkväll så knasigt!
Vaknade för en gång skull i ok tid för jag sov ganska bra i natt. Livet här hos Elsie blev så mycket bättre än vad jag någonsin vågat tro ,thank God. Ännu en relativt grå dag i lilla Lund men tåladmod, våren är påväg och det blir typ inte mörkt förrän halv sex nuförtiden och ibland dyker det upp dagar då man faktiskt vågar på sig skinnisen eller jeansjackan. Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar till våren/sommaren.
Övningkörde med pappa igår, börjar få in fina mjukstarter och får inte hjärtattacker så fort en bil kör in på samma lilla parkeringsplats som jag själv övar i. Framsteg.
Dags att föra över lite cheesy pics på mig och German på ett usbstick, för hannah har ettårs/alla <3dags planer på g!





No comments:

Post a Comment