Search This Blog

Sunday 17 February 2013

23.27

Skönt med bästishäng. Christoffer stack nyss efter lite nattamat på donken (fresh I know)och nu sitter vi här och ska plugga jag och Matilda. Alla har lov nu förrutom jag för jag har alltid och aldrig lov. Känns lite halvt.. Vill bara åka till Österrike nu nu nu men SÅ mycket som måste göras innan.
Matilda sover över  här hos mig ikväll, så det är nojs. Vi delar säng, vi slåss om täcket och sen sticker hon innan jag vaknar  för att ja.. hon gör alltid det så blir man själv med uppsatsen som man förr eller senare måste skriva klart trots att man flitigt försökt att undvika det. Idag var en riktig pms-dag och jag kände inte att jag fick ro till att göra någonting alls. STORM inombords. Funk var iallafall himla ball på gerda, kände för att prova något nytt idag så det rekommenderar jag varmt. Verkligen en glädjekick på en grå söndag som denna..Back to the books!
Ciaao

No comments:

Post a Comment