Search This Blog

Saturday 9 February 2013

15.17

Käkade precis lunch och åt mÜsli med yoghurt i våra nya fina färgglada skålar till efterrätt.INTRESSANT.Mer? Sov riktigt dåligt inatt,vaknade var och varannan timme av lite olika skäl, mest för att jag hade feber. Imorse blev det såklart ingen spinning utan skrev på min svenska rapport istället.Fotnoter, korrekt styckeindelning och punkt och sånt. Skickade in första utkastet på rättning iallafall. Det är svårare än vad man skulle kunna tro att vara självdisciplinerad när det kommer till studier online. Charlotte må vara min lärare men hon vet ju faktiskt egentligen inte om det är jag som sitter och sliter eller pappa. Men fusk kommer man inte långt med här i livet ellerhur. Jag gör mitt bästa.
 Ikväll blir det space party och massa glitter och sånt kul.

No comments:

Post a Comment