Search This Blog

Tuesday 5 February 2013

Ett hej to last

Matilda sa att hon saknade mitt bloggande, jag insåg att jag saknade mitt bloggande jag med. Så här är jag igen, på den bekanta blogger hemsidan, med nya motiv och ny inspiration. NY MAC också. Ja men typ.
Denna bloggen ska banningemej klara sig längre än den förra och den innan det. Det har inte gått så bra nejjjjj. Men inge mer emo-tumbling, det är inte coolt att må dåligt okay? Tro mig, jag gör mitt yttersta för att må bra så inget mer sånt för noo, I didnt cut myself NOR did I starve myself today. Det är faktiskt patetiskt, förlåt alla tumblr fans<3 Hur som helst, this is it, det är vad det är...
 Idag har jag genomgått break up shit. Nä, jag och German har inte gjort slut, lugn. Det var Elsa. Elsa och Einar, ett par som man i första hand inte skulle tro kunde splittras. Och så hände det ändå. Ångest. Jag känner alldeles för lätt vad andra känner, det kallas sympati och det kan göra så fruktansvärt ont. Så nu är jag depp jag med. Vad ska man göra, säga, hur ska man aggera? Jag vet verkligen inte. Kände mig helt handlingsförlamad. Önskade att jag kunde finnas till mer och göra situationen bättre, säga dom rätta orden och vara vis and all that... Vi pratade lite om det men försökte att göra annat mest.Spelade spel , Quiz 15 för att vara mer exakt, bytte bakgrundsbild, försökte börja om på nytt, jag gav henne några life savers... Livet är så oförutsägbart vänner. Men jag ska på spinning nu, bara för att motsäga mig själv.

No comments:

Post a Comment